Aktualności
Regulamin konkursu
15.05.2021

Regulamin konkursu "Ile ważą książki?" podczas Domowych Targów Książki

Regulamin konkursu „Ile ważą książki?” podczas Domowych Targów Książki

      I. Organizator i czas trwania konkursu na Facebooku „Ile ważą książki?” 

  1.  Organizatorem konkursu jest Wydawnictwo Poznańskie Sp. Z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Fredry 8, 61-701 Poznań, wpisana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000123127, REGON 630135117 (dalej zwana „Organizatorem”).
  2.  Konkurs odbywa się od dnia 15 maja do 16 maja 2021 r(do godziny 23:59).
  3.  W Konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  4.  W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz członkowie ich rodzin, podwykonawcy wykonujący dla Organizatora czynności i usługi związane z Konkursem oraz pracownicy firm współpracujących z Organizatorem.
  5.  Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo i małżonków, rodziców małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
  6.  Regulamin Konkursu jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na profilu na Facebooku.

    II. Warunki i przebieg konkursu
  7.  Informacja o rozpoczęciu konkursu zostanie zamieszczona na Facebooku Wydawnictwa Poznańskiego.
  8. Konkurs zostanie przeprowadzony na Facebooku Wydawnictwa Poznańskiego. Zadaniem każdego Uczestnika Konkursu jest napisanie w komentarzu pod postem konkursowym odpowiedzi na pytanie konkursowe: ile ważą książki widoczne na zdjęciu konkursowym?
  9.  Jeden Uczestnik może udzielić jednej odpowiedzi.
  10.  W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, tj. niedopuszczalne jest tworzenie kont i dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich.
  11.  Zgłoszenie udziału w Konkursie oznacza akceptację jego zasad przewidzianych w niniejszym Regulaminie.
  12.  Organizator Konkursu powołuje Komisję Konkursową (dalej „Komisja Konkursowa”), której zadaniem będzie ocena odpowiedzi przesłanych przez Uczestników oraz wyłonienie zwycięzcy Konkursu.

 

  1. III. Nagrody
  2.  Komisja konkursowa dokona oceny zamieszczonych komentarzy ze względu na ich kreatywność, trafność i stopień zaangażowania.
  3.  Wyniki konkursu zostaną opublikowane do dnia 18 maja 2021 roku na Facebooku Wydawnictwa Poznańskiego.
  4.  Nagrody nie podlegają wymianie na inną lub jakikolwiek ekwiwalent, w tym pieniężny.
  5.  Nagrodami przeznaczonymi dla laureata Konkursu jest zestaw książek widocznych na zdjęciu konkursowym oraz zestaw gadżetów książkowych.  
  6.  W celu otrzymania nagrody osoby nagrodzone w konkursie powinny przesłać dane do wysyłki na adres mail: wydawnictwo@wydawnictwopoznanskie.comz dopiskiem: “Konkurs na Facebooku Wydawnictwa Poznańskiego” nie później niż w terminie 7 dni od publikacji wyników konkursu.
  7. Uczestnik wyraża zgodę na opublikowanie na profilu Wydawnictwa Poznańskiego na Facebooku swojego imienia i nazwiska, celem poinformowania o wygranej, w przypadku gdy znajdzie się wśród nagrodzonych autorów.
  8.  Nagrody zostaną wydane Zwycięzcom na koszt Organizatora przesyłką pocztową dostarczoną w obrębie granic Polski.
  9.  Nagroda zostanie przesłana na adres wskazany przez Uczestnika w ciągu 14 dni od daty przesłania danych adresowych.
  10.  Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku niepodania bądź podania błędnych danych, zmiany danych Uczestnika, o której nie został poinformowany . W takim przypadku nagroda przepada.
  11.  Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane przy rejestracji, w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, któremu przyznano nagrodę.
  12.  W przypadkach wykrycia działań niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzcy w sposób niedozwolony, w szczególności poprzez zakładanie fikcyjnych profili prywatnych w serwisie Facebook, Instagram, YouTube dany Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu.IV. Postanowienia Końcowe
  13.  Udział w Konkursie jest całkowicie dobrowolny. Organizator oświadczają, iż dane osobowe zbierane i przetwarzane przez Organizatora, jako administratorów danych osobowych, w związku z realizacją Konkursu, będą wykorzystywane w ramach i na potrzeby przeprowadzenia Konkursu (w szczególności wyłaniania zwycięzców oraz przyznawania i wysyłania nagród), zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. NR. 101,poz.926. z późn.zm.).
  14.  Uczestnik może zrzec się prawa do nagrody, jednakże nie może przenieść prawa do nagrody na osobę trzecią, bądź żądać zamiany nagrody na ekwiwalent pieniężny, ani na żadną inną formę rekompensaty.
  15.  Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm./
  16.  Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez podania przyczyny.
  17.  Informacja o zmianach zostanie opublikowana w taki sposób, w jaki był ogłaszany Regulamin.
  18.  Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wpisanie przez uczestników Konkursu nieprawidłowych danych.
  19.  W Konkursie nie będą brały udziału zgłoszenia Uczestników, których konto w serwisie Instagram, Facebook, YouTube w ocenie Organizatora może być fikcyjne.
  20.  Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia ze skutkiem natychmiastowym uczestnika z udziału w Konkursie, jak również odmowy przyznania uczestnikowi nagrody w przypadku, gdy uczestnik podał nieprawdziwe lub niekompletne dane wymagane i niezbędne do przyznania nagrody, w przypadku nie spełnienia postanowień Regulaminu, a także w przypadku powzięcia przez Organizatora informacji o działaniach uczestnika sprzecznych z postanowieniami Regulaminu oraz ogólnie przyjętymi zasadami „fair play”.
  21.  Organizator zastrzega sobie prawo do nagłego odwołania/zamknięcia Konkursu.
  22.  Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani bezpośrednio związany z serwisem społecznościowym Instagram, Facebook, YouTube ani jego właścicielem czy administratorem. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a w żadnym wypadku do właściciela czy administratora serwisu Instagram, Facebook, YouTube. Uczestnik zwalnia Instagram, Facebook, YouTube z odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione w związku z Konkursem.V. Postępowanie reklamacyjne
  1.  Każdemu Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji terminie do 14 dni roboczych od momentu publikacji wyników Konkursu. Reklamacje wniesione po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane. Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę stempla pocztowego na przesyłce zawierającej reklamację.
  2.  Reklamacje przesłane po powyższym terminie, bądź niezawierające elementów, o których mowa w regulaminie nie będą rozpatrywane.
  3.  Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać dokładne dane osobowe zgłaszającego (imię, nazwisko, dokładny adres wraz z kodem pocztowym reklamującego) oraz przyczynę reklamacji, treść żądania reklamującego oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację.
  4.  Reklamacje należy kierować pisemnie na adres: Wydawnictwo Poznańskie Sp. Z o.o., ul. Fredry 8, 61-701 Poznań.
  5.  Uczestnik wnoszący reklamację zostanie powiadomiony o jej rozstrzygnięciu za pomocą listu poleconego najpóźniej w terminie 21 dni od daty otrzymania reklamacji.
  6.  Decyzja w sprawie reklamacji jest ostateczna.
  7.  Reklamacje Uczestników będą rozpatrywane na podstawie Regulaminu.